Getin Noble Bank na podium rankingu Przyjazny Bank Newsweeka w dwóch kategoriach

W tegorocznej edycji rankingu Przyjazny Bank Newsweeka Getin Noble Bank zajął 
1. miejsce w kategorii "Bankowość zdalna" oraz 2. miejsce w kategorii "Bank dla Kowalskiego". Przyjazny Bank Newsweeka to jedna z najważniejszych ocen jakości obsługi bankowej w Polsce, a Getin Noble Bank już kolejny rok z rzędu staje w niej na podium. Tym razem eksperci najwyżej punktowali jakość usług oferowanych w bankowości mobilnej. 

 

– Kolejny raz znaleźliśmy się na podium rankingu Przyjazny Bank Newsweeka 
i udowodniliśmy, że na tle konkurencji wyróżnia nas zarówno obsługa klienta w kanałach zdalnych, jak i w bankowości tradycyjnej. Jesteśmy z tego szczególnie dumni. Mimo trudnej
i niepewnej sytuacji związanej z pandemią COVID-19, która wymagała od nas dużej elastyczności, utrzymujemy najwyższe standardy. Każdego dnia odpowiadamy na potrzeby naszych klientów. Jakość obsługi na najwyższym poziomie pozostaje naszym priorytetem, 
a eksperci zgodnie to potwierdzają
– mówi Artur Klimczak, Prezes Zarządu Getin Noble Banku. 

 

Ranking „Przyjazny Bank Newsweeka” został zrealizowany we współpracy z firmą badawczą agencją badawczą Minds & Roses i bazował na metodzie tajemniczego klienta. W lipcu 
i sierpniu tego roku audytorzy testowali usługi 13 banków posiadających przynajmniej 50 placówek stacjonarnych oraz 13 banków działających wyłącznie w internecie. 

 

W kategorii "Bank dla Kowalskiego" testowano przede wszystkim procedurę otwarcia rachunku i jego aktywację w internecie oraz bezpośredni kontakt z doradcą, dotyczący usług i oferty banku. Eksperci oceniali jego kompetencje i zaangażowanie. Następnie do czasu zamknięcia konta, audytorzy kontaktowali się z bankiem i dokonywali podstawowych operacji już tylko kanałami zdalnymi. Testowali i oceniali usługi infolinii, internetowy system transakcyjny, pocztę, czat a także bankowość mobilną.

 

W kategorii "Bankowość zdalna” usługi testowano wyłącznie wirtualnymi kanałami komunikacji i operacji, nie licząc zamknięcia rachunku, jeśli w danym banku możliwe to było tylko w placówce. Pod uwagę brano łatwość aktywacji, przyjazność nawigacji oraz dodatkowe funkcjonalności aplikacji. A dodatkowo premiowano wszystkie nowe, wprowadzane przez banki usługi i funkcjonalności.

 

Od lat wysoka jakość obsługi w Getin Noble Banku jest regularnie doceniana w wielu niezależnych rankingach. Zarówno bankowość tradycyjna, jak i bankowość cyfrowa, systematycznie znajdują się na podium branżowych konkursów. Przez dwa lata z rzędu Getin Noble Bank zwyciężał w prestiżowym badaniu jakości usług bankowych Złoty Bankier. Eksperci potwierdzają, że profesjonalizm obsługi i dostosowana do oczekiwań Klientów oferta to wyróżniki Banku.